Går sammen om IT-sikkerhet
- Jun 8, 2022
- 1 min read
Tre kommuner i Gjøvikregionen mener det haster å få på plass IT-sikkerhetsrådgivere.
Som del i et regionalt samarbeid hvor Gjøvik kommune er vertskommune, etablerer Gjøvik kommune sammen med Søndre Land og Østre Toten kommuner to nye og dedikerte IT-sikkerhetsrådgiverstillinger.
Vestre Toten og Nordre Land har stilt seg avventende til å delta i samarbeidet om stillingene, skriver Toten Idag.


